Blubb!

Idag var det typ en vanlig skoldag. Vi gick till Linneasjön på friskvården och segade på bilden.

Sen efter skolans slut så skyndade jag hem för att sedan sticka ut till Emma och Ulit. Har varit i det stallet innan men det var förra sommaren så det har blivit lite nytt.
Vi gjorde iordning Ulit och tog oss sedan upp till ridskolan där jag gjorde iordning Sunny och Emma tog av sadeln.
Vi fick välja om vi ville rida med eller utan sadel.
Ponny= Barbacka
Häst= Sadel
Så det blev att rida barbacka på Sunny girl, vilket inte var första gången. Får bättre kontakt med henne barbacka och hon lyssnar mer på förhållande hjälper. Skänklarna är ju inte lika bestämda då som när man har sadel så det blev rätt soft takt idag.

Efter lektionen så cyklade jag med Emma tillbaka till stallet och tittade på när hon gjorde iordning Ulit innan vi cyklade tillbaka mot city igen.



Kommentarer
Postat av: Emma

du är för snäll Olivia :)



men är man häftig som jag, rider man barbacka med bebis ulit också ! :D <3

2010-05-24 @ 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0