Ffffredaag

Det var folk från Teater De Vill i skolan idag så vi hade SO och Matte i andra salar än vad vi brukar. SO:n hade vi i nya byggnaden vilket är FETT NICE eftersom man då kan gunga på stolen och titta ut genom fönstret, eller som idag : snacka med matilda och göra miner åt folk.

Matten fick man väl inte så mycket gjort på eftersom man försökte ta kort en kille som inte ville bli fotad.

tyskan var chill. spendarade ännu en lektion med att leta info på datan. finns så mycket att det är jobbigt.
Håller iaf på med en uppsats om Niedersachsen i Tyskland.

Även 8E hade en lektion med Kaj om mobbing(nej vi fick inte lära oss hur man mobbar folk elin, utan hur man inte mobbar dem).
Marre oc jag ville va lite roliga så vi bytte namnlappar med varandravilkt gjorde daniel lite sur.

Efter skolan stack man hem å käkade innan man drog upp å stan för att sedan spendera 3h med att sälja läsk till folk som chockats av den kryddiga maten.
En snubbe började snacka spanska med mig innan han gick över till engelska och sedan skånska :/
Fatta chocken jag fick när han snackade spanska!

Drog hem vid 7 och käkade kebab som EC köpt med sig när de körde hem.

Nu håller man till vid daorn och lyssnar på Mange Schmidt och skriver med Niklas.

Nu ska jag iaf gå å lägga mig. Ska bara hämta en bok först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0