Stallet

Vaknande idag med smärtande axlar. Någon som är förvånad?
Trodde inte det heller.

Hade även bytt till mig Dunder idag så jag tog mig ut dit fixade iordning D och drog sedan ut i skogen.
Red i nästan en och en halv timme. Mest trav och galopp men med många skrittpauser.
Dunder var lite småfuktig när vi kom tillbaka men det är ju inte så konstigt, vi red under blöta grenar och så är han ju inte klippt vilket gör att all svett fastnar pälsen.
Dööh.

Så jävla härligt är det när han på eget initiativ drar iväg i en snabb galopp längs en liten stig bara för att han är så glad. Okej nu kanske det låter lite som om han stack med mig men ärligt talat så gjorde jag ingen tanke på att stanna honom ändå så det gjorde inget.

Måste fixa fram en riktig kamera+fotograf så att ni kan få se lite riktiga bilder på honom. Nån med kamera som vill ställa upp? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0