Söndag

Det här är då ett väldigt försenat inlägg men det kan inte hjälpas.

Åkte upp till risse med Jennifer vid halv 7tiden för att hjälpa henne där.
Hon hade stalljour för ridskolestallet vilket då innebär att man morgonfodrar, släpper ut i hagen,  mockar och fyller höpåsar åt ridskolehästarna.

Så när vi var klara med allt det( runt 12 ) så tog vi in Eddie och Stene.
Jag fick rida på Eddie och han gjorde allt och lite till som jag bad om.
Han gick även i en stadig form i traven men blev för pigg i galoppen och ville fort fram.

Medan jag red så longerade JV Stene på den andra volten.
Stene var jättesöt i lindor och benskydd och skötte sig finfint trots att han vanligtvis brukar hålla på och dampa när man rider. Kanske var de det att inte satt på honom som fick honom att jobba så bra, eller var han bara på riktigt bra humör då men jag vet inte.

Aja måste dra nu. Kommer kanske ett inlägg om min måndag ikväll.
Förhoppningsvis har modemet kommit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0