Back in the Hole

Amanda höll på att missa bussen och kom typ springande. Jag stod å skulle betala när jag hörde henne ropa så jag sa att busschaffisen skulle vänta lite.
Väl framme i Kalmar så gick vi bort till Kvasten med Amandas pojkvän och hans bror(som också var på bussen). Drog e kik i butikerna där innan vi gick vidare upp till Baronen. Kollade runt och gick sedan till Åhlens innan vi drog tillbaks till Kvasten och kollade alla affärer igen.
Här kommer pics på vad jag köpte.


Nagellack : 39kr  Bik Bok



Skor : 299kr Deichman



Kameror verkar ha en otrolig dragningskraft på Molle.
När den var undersökt blev det att undersöka mattes nya dojjor.



Väska : 349kr  Accent

+ En grå tröja som jag köpte på HM och kostade 199kr


Under tiden vi vr där fikade vi också på Kullzenska och en snabbis på Donken.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Grymt snygga skor! :-D

2010-09-23 @ 23:20:24
Postat av: olivia

Haha, tycker jag med. Annars hade jag ju inte köpt dem med tanke på att jag knappt kan gå i dem

2010-09-24 @ 00:02:28
URL: http://picad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0