Dunder

Blev en tur genom en massa bostadsområden och sen ner längs ån och hem.
Red förbi Niklas och pratade med honom,
sen till Sara och tills sist bort till Jennifer och hämtade mina stalljours-nycklar.

Dunder blir lite på tårna när det blåser men han skötta sig fint.
Att på asfalt är inte bra att göra för ofta men ibland så är det bara bra. för benen
Rider man alltid på mjuka underlag mår inte hästens ben bra heller.

Red sedan ner till ån och travade/galopperade där innan jag tog Skogsstigen hem.

Körde på bomlös-sadel idag. Lite halkig när jag skulle hoppa upp men annars urskön!
Rekomenderar till alla skogsmullar att skaffa en sån.
Har inte testat att hoppa men det bet borde inte vara nått problem :D


Favoriten av dagens bilder:

En bild på min outfit och en på sadelN.

Rider nästan alltid såhär.
Svart t-shirt(bild) eller Grå långärmad(bild)
Blå halvskodda ridbyxor eller Svarta helskodda(bild)
Knästrumpor från HM(bild) eller från Hööks.
Sen ridskor och ibland shortchaps.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0