Rix FM festival

Åkte in, chillade runt, stod en stund och lyssnade på musiken, gick runt i kalmar och sen så vart det helt plötsligt slut. En- två timmar innan jag trodde det skulle sluta. Men vi gick runt, mötte M:s och A:s pojkvänner + deras polare. Snackade med folk och pallrade oss tilsist bort till stationen. Bussen kom och ingen behövde betala, satt bredvid nån helt random och tjuvlyssnade på hon som stod i gången bredivd mig och snackade om lund samtdigt som jag spanade in den snygga killen som stod snettframför där jag satt. 


Askul kväll och allt mer jag skulle kunna säga för att visa det kommer endast låta helt otroligt töntigt så det skippar vi. Däremot kan jag säga att det var en hel del som var packade och massor som var smålulliga men spelade packade. Alltid intressant.

Matilda, Amanda och jag. Tyvärr togs den efter att Evelina åkte hem så därför är hon inte med. Not very smickrande bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0