Dagens planering

Packa och fixa mig.
Åka till skolan, säga hej till klassen 
Äta lunch
Ta mig till stationen medan de andra drar sig bort mot julavslutningen.
Köpa godis.
Vänta på mitt tåg.
Mamma hämtar mig på stationen hemhemma.

En grovplanering får ni alla fall.
Egentligen skulle jag ha gått på tyskan också och fikat men jag har glömt att ställa om klockan så jag hade inte hunnit packa om jag skulle ta kvart över 7 bussen. Så jag åker kvart över 8 men stannar till på stationen och lägger in mina rejer i ett skåp. Känns fruktansvärt onödigt att lägga 60spänn på att låsa in packningen i några timmar men det har blivit så mycket olika väskor och kassar nu att jag inte har något val.

Nog om detta, nu ska jag faktiskt sätta igång med packningen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0