Flyinge - Burlöv - Åkarp

Där har ni mina vistelseorter denna helg.
Började dagen med att städa innan MoP dök upp och sedan pallrade vi oss ut till Brlöv center för att spana julklappar till systrarna och tvinga ur önskningar från Di gamle.


Sedan var det snabba sig till Flyinge för att vara lite hästskötare åt en av kadriljridarna. Hann faktiskt se hela kadriljen och den var maffig! 

Nu blir det en dusch och sedan följer jag med mina föräldrar till Åkarp där de under helgen bor hos vänner till familjen och där snarkar jag inatt. Så Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Jaha :o ja jag hade då inte släppt ut mina hästar dygnsura mitt i vintern, men som sagt - olika hästhållning! :D

2011-12-03 @ 19:18:54
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0