stallet

Åkte med Jennifer upp dit å fixade. Sen tog vi in Eddie o Stene. Red på Stene och först ville han inte stå still medan jag fixade stiglädren och han kan bli hyffsat knäpp om man bråkar med honom så hn fick skritta runt medan jag fixade det.
Var väl hyffsat lugn medan vi skrittade men blev snabbare i traven.
Fast han lugnade ner sig även där och tillslut var han riktigt fin (för att vara Stene med moi på ryggen).
Kan verkligen inte säga att han gick i någon som helst form men han slappnade av vilket var ett framsteg mot förra gången(riktigt länge sen) jag red då han nästintill skenade.

Sen så hade någon hrm hrm... glömt att fixa med pengar å buss så jag fick ringa en inte så glad mor å be henne hämta oss. Annars hade vi fått gå hem. Ungefär 6km.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0