Medryttarhästar

Eftersom jag ska flytta och då måste lämna Dunder kollar jag runt lite på medryttarhästar i Skåneområdet.
Hittar en massa som nog skulle kunna nöjja sig med mig, hitter tillomed de med ponnyer som i sin annons skriver en viktgräns jag ligger under. Så är faktiskt lite sugen på att försöka ta vara på de två ponnyår jag har kvar trots att jag är så stor.

JAG VET att det finns en massa grejer att se över innan jag mailar så det behöver ni(Elin och mamma) inte nämna. Men ska jag bara se problemen som ni gör kommer jag aldrig någonstans och då skulle jag lika gärna gå på Åkrahäll -.-


Kommentarer
Postat av: E

Jag är bara realistisk! Tror du verkligen att du har tid att ha en sköthäst? Jag menar; du ska ju gå en hästlinje (= ni lär ju få ta hand om hästarna jämt) + att du ska läsa naturvetenskapligt program (= plugga en hel del). Hade jag varit du hade jag gått ett litet tag där nere innan jag började leta sköthäst...

2011-07-11 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0