Edi och Felice 11-11-27

Edi: Red ihop med Moa i Wallenberg. Skulle ridit i Craaford men dörrarna funkade inte (är elstyrda) så vi gick bort till wb men där funka ej dörrarna heller så fick öpnna dem själva. Red mest i skritt och trav men provade ett par galoppfattningar och även ett par galoppombyten då jag fått höra att han i princip gör dem självmant. Jag har ännu inte lärt mig hur man gör dem så provade mig fram. Ledde honom hem från wb i mina ridstövlar så fick typ skoskav men att sitta upp igen var inte ett alternativ i blåsten.

Felice: Fick stå utan täcke en stund och fick sig en borst. Ville inte promenera en 6-åring i full storm.

Gjorde allt (fixa mat, smorde), cyklade hem och åt. Sedan cyklade jag tillbaka till stallet och mockade. Sedan hem, sega, duscha och steka pannkakor till kvällskäk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0