Edi och Felise 11-10-24

Skyndade dit efter skolan och tänkte vara snabb och bara fixa mockning + mat så skulle jag hinna äta vid 5. Ägaren skulle ju ändå dit på kvällen å rida så tar jag bara det största sparar det ju mycket tid för henne. 
Halvvägs genom mockningen får jag dock ett sms med frågan om jag kan fixa allt för ägaren kommer bli kvar i skolan länge. Så där sprack den planen, haha!

Så jag tar det lugnt, mockar klart, fixar påsar+ havrehinkar. Ryktar hästarna, smörjer och rengör alla sår. Det tog sin lilla tid för jag fastna hela tiden och prata med de andra i stallet. Mitt dåliga, lätretliga humör är som bortblåst från det att jag kliver innanför stalldörren.


Fortfarande på bra humör tar jag mig sen hemåt där internatarna glömt ta matlåda, inte bara till mig utan till 3 andra också. Så det fick bli makaroner och köttbullar men lika glad för det var jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0