Edi och Felise 11-10-26

Började mocka och var nästan klar med Felise´s box när Av kom och sa att hon tänkt rida Edi vid 5 så hon skulle hinna det innan hennes lektion med Felise vid 7. Så jag mockade en stund till och började sedan fixa Edi medan AV var hemma och hämtade sin hund (hon kom direkt från skolan). 

När Annavera ridit iväg med Edi mockade jag klart hos Felise och tömde kärran. Gjorde i ordning kraftfoder till dem och fyllde på vatten. Skrev vad jag gjort i en bok och skyndade bort mot Aulan på Flyinge för ett seminarium ( separat inlägg). 


Jag försöker snabba upp så jag ska hinna fixa påsar, havre och mocka under en timme för då hinner jag ju äta med de andra men än så länge tar det lite mer än så! Gör jag bara det så sparar det oerhört mycket tid för AV samtidigt som jag känner att jag får bättre struktur på mitt liv när jag har mer att göra efter skolan.


Lyckades även skrämma Moa när hon stod och packade hö, tyvärr så hann Isabelle se mig innan jag hann skrämma henne med men så är det, man kan inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0