Hiss/ Diss

MYEES mina damer och herrar det blir både hiss och diss för det höstigaste plagger ever made...
VÄSTEN

DISS

Jag gillar inte västar som är för puffiga och tjocka för i de flesta fall se den som har den tjock ut ävn om man egentligen vet att personen definitivt inte ser ut så egentligen.
Kollade Kingslands västar lite snabbt och hittade väl egentligen inte någon som var right på vad jag menar.



HISS


Vad jag däremot tycker är sjuuuuuuuukt snyggt är halvtunna/tunna västar. Lite puffiga men inte överdrivet mycket, ganska lagom helt enkelt.



Den här är helt underbart snygg och skulle lätt få en hedersplats i min garderob om jag haft pengar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Får väl försöka hitta något sådant när vi är på semester.....

2011-10-17 @ 07:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0