Ikea, Eken och Mandyyyy

Brummade imorse in till Ikea i kalmar med mutti och elin. Blev inte lika mycket handlat som jag hade tänkt, främst för att jag hela tiden glömmer vad jag egentligen behöver.

Men lite smått och gottfrån ikea blev det i alla fall:


Galgar
Blomma
Blomkruka
Gardiner
Filt
Stekpanna
Trägaffel/sked/spade
Matlådor

Och sen en vit skjorta och strumpor på HM (modehuset).

Kom hem, snyggade till mig och cyklade upp till Viktoriapå mammaslilla cykel. Antingen är den cykeln sne eller så är fasen jag sne. Eller asså att mina vanliga hoj är sne och så har jag vant mig och blivit sne.

Käkade kebab medan de Eken och Mandyyy delade en pizza. Satt å snacka med Mandy en stund innan hennes pojk kom och sedan mina vänner, drog jag hem och somnade i soffan. Svintrött helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0