Söndag

Bloggar jävligt dåligt nuförtiden men om jag ska vara ärlig har jag varit lite nere den senaste tiden och blogga är ju inte första man tänker på då right? Men nu när jag är nästan uträtad igen kommer jag väl kanske igång igen.

Har försökt skriva ihop en bokrecension hela dagen faktiskt men lyckats ganska dåligt då jag är sååååå omotiverad när det gäller svenskan så jag har varit ganska lätt distraherad. 

Nemen ojsan nu tittar jag visst på NCIS
och nu blev det facebook
och vips så sitter man och kollar bloglovin.


Har man väl börjat kolla bloggar, ja då är det svårt att sluta innan man läst allt som finns att läsa.
Men jag fick ihop en hel text om än bristfällig. Så nu ska matilda läsa igenom den och lämna lite( läs: mycket) jag kan snygga till!

See Yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0