Mitt rum

Ha, jag har bott här en månad och ännu inte visat hur jag bor. Det är ju fan illa.
Så jag slänger upp lite pics på mitt rum från andra dagen där när min roomy precis installerat sig.



Säng och fönstret. Jag kom ju dit först så jag å mamma flyttade runt lite. På andra sidan finns endast ett takfönster vilket jag tror Jessica grämde sig lite över...


Fönstret. 


Mitt skrivbord, en skymt av garderoben t.v, dörren och dörren till dasset.


Ni kan få en guidad bild-tur genom resten av huset om ni vill. Eller ja, kanske inte folks rum men anyway.
Kommentera dåååå. Annars blire intet.

Kommentarer
Postat av: N

Ja det vill vi! ;-)

2011-09-18 @ 13:55:48
Postat av: E

Jag fattar inte riktigt, vart är sängen som din roomy sov i osv? Är den i en egen liten del av rummet?

2011-09-18 @ 15:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0