em m MoP

Den rubriken säger väl kanske inte er särskilt mycket men så står det på post-it-lappen på datorn, där jag skriver vad jag ska blogga om. En eftermiddag med mamma och pappa är i alla fall innebörden.

Blev upplockad i skolan och sedan skulle vi ta oss till Nova Lund men det var lättare sagt än gjort när ingen i bilen egentligen vet hur man kör dit. Jag åker ju som regel buss dit och lägger inte så mycket på minnet hur man tar sig dit.

Dit kom vi i alla fall och två par byxor från Gina fick följa med hem + ett par skor från Din Sko sponsrade av mami. Det tackar vi för! Papi var väl mer inne på att undersöka på vilken bänk utanför affärerna som var bäst.

Tog oss bort till ica och införskaffade helgproviant till mig och åkte sedan mot internatet där det blev en smula underlig kväll i sällskap med de andra internatarna. Underligast var väl när de började diskutera vems pappa som hade störst ölmage..

Så kan det bli, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0