Paket

Nivet det där fleecetäcket jag vann för två veckor sedan? 
Hämtade ut det igår i Sandby och jag måste bara säga att det är jättefint! 

Har inte haft det ute i stallet än så jag vet inte om det är bra men det känns tjockt och fint! Tar med det ut på måndag tänkte jag och provar ut det på Edi. Eller så tar jag hjälp av någon och klickar lite kort med det på medan det är ljust på tisdag. Emilia kanske har tid att assistera, får höra med henne.


till ett annat paket jag väntar med spänning på.
Beställde en piké från DMs kollektion nån vecka innan jul och läste på Perfect Sit´s hemsida att pikéerna kommer antingen i nästa vecka eller under sportlovet vilket passar utmärkt efterso jag skrev in nybroadressen när vi beställde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0