Urhäftig tävling


Tävlingen hittar ni hos Malin Olsson -->

Om jag vann skulle jag vilja ha ett allroundschabrak med rak kant i grönt med gul kant vilket är något jag funderat på ett bra tag. Är överlag en sucker för gula kantar på exempelvis schabrak och täcken så det skulle bli perfekt! Kombinationen grönt/gul är även sån att den funkar på de flesta hästfärger och dessutom matchar det detaljerna på mina senskydd.

Såklart blir det ju svarta stövlar,hjälm och kavaj till det. För även om jag gillar marinblått på kavajer och hjälmar så skulle det inte bli lika stilrent. Men för att vara lite wild and crazy funderar jag på om inte ett par guldgula stigbyglar skulle bli väldans snyggt ihop med det andra men det är bara en tanke.

Så ser ni min drömtävlingsoutfit ut. Visst är den fin?
Jag älskar den i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0