Årsresumé 2011 del 2

Förra inlägget slutade ju i Maj så naturligtvis fortsätter jag nu med Juni. Vet inte än om det bara blir de här två eller om det blir ett tredje inlägg. Vi får se lite framåt.


Juni

Sjöng S.O.S av Take That på en vårshow skolan hade och gud vadjag var nervös.

Klarade 80bana helt och hållet felfritt för första gången. 
Kanske inte något att skryta med men jag var stolt över mig själv då!

Åkte på klassresa till Lindö och tältade. 

Slutade 9an med klassens bästa betyg och stipendie i SO. STOLT !!

Spenderade ett par dagar med Amanda och Matilda i A:s stuga.


Amanda (t.v) och Matilda

Hjälpte till att rida lekt.hästarna till betet.


Juli

Fick reda på att jag var helt antagen till Hippologigymnasiet (Flyinge/Polhemskolan)

Besökte Falsterbo för första gången som jag kan minnas.



Fick till en helt fantastisk hopprunda på Dunder.

Familjen försökte sig på LCHF. Det fuskades dock en hel del.

Råkade låsa ut familjen så de hade fått hiva in min syster genom köksfönstret.

Köpte ett par senskydd i läder på tradera för vrakpris. Helt nya: 71kr

Årliga grillfesten med pappas sida av släkten.


Augusti

Hjälpte till att rida hem hästarna från betet.

Hjälpte till att rida igång hästarna efter betet.

Ställde upp som hästskötare när Dunder ledde defilieringen på Kalmar Travbana.

Rix Fm festival och Kalmar stadsfest.

Packade ihop mitt rum och mitt liv för att flytta ner till Flyinge.



Sista turen som medryttare på Dunder. 21 Guns - Green Day blev en sentimental låt

Mötte min nya rumskompis och de andra internatarna

Började gymnasiet

Var på Malmö stadsfest och såg bla Maskinen med folk från internatet.



Slutar här för den här gången. Blir då ett tredje inlägg med de sista månaderna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0