Årsresumé 2011 del 3

Så var det dags för tredje och sista delen av min årsresumé. 
Förra delen slutade ju i Augusti när jag precis flyttat till skåneland. 

September

Flyinges inspark och Polhems inspark dagarna efter varandra. Polhems var ganska mycket renare än Flyinges..

Åkte hem för första gången. Endast mamma visste att jag skulle komma.

Funktionär lag-SM Dressyr

Åkte hem för andra gången

Oktober

Kollade på Breeders (Svenskt Avels Championat)

Gick på Krafft-seminarium.

September

Tittade på Breaking Dawn: part 1 med ett gäng damer från internatet.

MoP + Jenny svängde förbi Skåneland och sa hej.

Funktionärade under Flyinge Grand Prix

Klass 3 storm härjade runt. Aldrig sovit så bra som då skulle jag tro.



December

Skrev ett tyskaprov på en tredjedel av tiden de andra fick eftersom jag missade bussen.

Firade jul och nyår hemma med familjen.
DSC_8724
Elin fick tag i en bomb..


Det tog ett bra tag innan den nyårsresumén blev påbörjad och avslutad men den kom i alla fall och det är ju alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0