Årsresumé 2011

Lite drygt en månad försent kommer nu en årsresumé över 2011.
Håll till godo!

Januari


Helg"jobbade" på ridskolan.

Åkte till Navet i Borås med skolan.

Kollade på hästgymnasium i med skolan i centrala Malmö och hästdelen på ett arabstuteri med inriktning galopp.

Sökte till gymnasiet med Klara i Malmö som första, Polhem i Lund som andra och Åkrahäll i Nybro som sista och backup-val. (Naturbruk, Naturvetenskap och Humanist)


Drev mamma halvt till vansinne med den här

Februari

Var inte på topp mentalt. Började få uttryck fysiskt.

Red hem Dunder för första gången. Barbacka genom bostadsområden (Y)

Red min första godkända LC:1 (med lekt.häst. Beatrice)

Var på mitt livs första Göteborg Horse Show 

Mars

Nationellt prov i Svenska

Blev en tripp till Börjes i Tingsryd

Nationellt prov i Kemi

Skrev ett STORT SO/Svenskarbete dagen innan det skulle in men lyckades ändå få ett mvg och det är jag fortfarande stolt över

Knarkade musik, särskilt Linkin Park


April

En stor spegel flyttade in i det Meyerska hushållet och outfitbiler blev svaret

Nationellt prov i Engelska som gick FANTASTISKT

Fick reda på att jag preliminärt kommit in på Flyinge/Polhem

Halvt hästrädda Elin var med hos Dunder


Elin och Dunder. 

Maj

Firade Jennys och mina födelsedagar

Nationellt prov i Matte

Danskväll i skolan som faktiskt var rolig


Spelade in en msuikvideo med några tjejer i klassen 

Fick mitt slutgiltiga gymnasiebesked. Jag var antagen!


Jag var fruktansvärt cool i maj..



Och där slutar vi för den här gången. Återkommer med resten av året i ett annat inlägg som jag förhppningsvis skriver ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0