På tåget

Befinner mig nu i Hässleholm tror jag.
Mitt tåg står lite avigt så jag ser inga skyltar tydligt men jag är ganska säker.

Huvudsaken är att jag sitter på ett tåg och att det är rätt tåg. Tar än en gång upp ett helt 4säte med alla jävla packning. Främst för att min väska är för tjock för att stoppas undan och då måste ligga framför mina fötter så ingen vågar sätta sig på de tomma platserna. Finns både för och nackdelar med det.


Jenny var schysst och skjutsade upp mig till stationen med alla packning. Annars hade jag fått åka buss på nått sätt och bussarna här är inte direkt gjorda för att ha med packnig i. Handväskor eller nån enstaka ryggsäck kan funka med lite pill.


Står fortfarande still i det jag tror är Hässleholm men varför har jag inte en aning om. Lyssnar på Billy Talent så det är fullt möjligt att jag missat nått viktigt meddelande.


Nää nu rör vi oss igen.
Skönt det!

Kommentarer
Postat av: Jannika

Hej vilken trevlig blogg du har. VI är två 20åriga tjejer som precis startat en blogg där vi skriver om våra hästar, vi båda har två unghästar och vi tränar och tävlar dressyr hoppning och fälttävlan. Kika gärna in och lägg gärna en kommentar på hur du tycker våra blogg är! Kram Jannika och Josefine

2012-01-09 @ 13:39:02
URL: http://jkstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0