Skolan 11/1 - 16/1

Onsdag:
Tyska,matte och allt det andra enligt gamla schemat. Jag kommer inte ihåg särskilt mycket från onsdagen även om jag känner att jag borde göra det. Får rannsaka mitt minne och se om det poppar upp nånting.

Torsdag:
Jag har haft turen att få en helt fantastik idrottslärare så nu ser jag nästan fram mot idrotten. Alla som känner mig hemma får väl en chock nu men så är det. Vi var hur eller hur på gymmet på idrotten och försökte oss på maskinerna där. 
Annars satt jag mest av tiden under de andra lektionerna, kan inte alltid hålla koncentrationen uppe även om jag skulle behöva.

Fredag
Vill minnas fredagen som kort rätt och slätt. Den var inte fantastiskt kort men den kändes verkligen inte så läng och det görmer än om den faktiskt är lång. Sista dagen med gamla schemat.

Måndag:
Nytt schema = förvirring. Hatade byggnad två nått gräsligt eftersom den är så underligt byggd. Tummen upp på att vi är i samma sal två lektioner på raken. Tummen upp på biologin med Ronja och Emilia. Vi hade självstudier utan lärare (vilket vi faktiskt ägnade oss åt, bara inte de läraren tänkt sig. Vi studerade hur snygga vi blev genom olika inställningar i webcamen..)



Nästan bättre att jag skriver om skolan så här va? Blir inte lika långrandigt för er som när allt får ett separat inlägg. Dock blir det ju mindre inlägg per vecka då.
Vilket föredras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0