Växjö-trippen

Klev upp 4-5 timmar tidigare än jag brukar men det var det värt. 
Vi åkte då alltså till Växjö, mycket för att pappa ville till Biltema men det bästa var att när vi kom ut därifrån hade jag handlat för mer än han. Det blev också en sväng förbi Grand Samarkand (shoppingcenter) och Toys´R´Us som by the way var äckligt stort.

Det var jag, pappa, ena syrran och hennes pojkvän med i bilen och efter den snabbaste shoppingturen jag någonsin varit på tog vi oss in till stan för att äta. Slutade med käk på en kinarestaurang vilket ju inte är min favvoritmat men det funkar. Jag är mer av en hamburgar-brud än en bambu-babe om man uttrycker det så.

Så till mina inköp
Kabellås
Billigt men det fyller sin funktion
Reflexväst
Reflexväst att ha när jag rider.
Gamla är förstor så riskerar att fastna.
Bilderna är från Biltemas hemsida.


Det var länge sen jag var i växjö och jag måste bara säga att det var väldans trevligt.
En jädra massa rondeller har dem också. Fler rondeller än korsningar skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0