Butiksdagar

Är på "jobbet" just nu som jag skulle vilja kalla det. I verkligheten är det inget jobb för jag är här frivilligt för att jag vill men jag tar det ändå på ganska stort allvar. Det här är ju nånting jag kan ha nytta av i ett CV senare och då vill jag göra det ordentligt. Jag vill lära mig för att lära mig, inte bara för att kunna skriva att jag kan det.

Så summan av kardemumman är att jag sitter i morbrors butik och väntar på kunder. Morfar är med mig och just nu är det aningen lågt på kundfronten så vi sitter med varsin dator. Morfar har sin och jag har med mig Ove som sällskap. Ove är dessutom inkopplad i en större skärm samt kopplad till en mus och ett tangentbord.


Nu hoppas jag bara att flickjakel kommer hit, men den fulingen jobbar ju så det blir nog en annan dag.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0