En bra kväll

Elin deserterade tillsammans med Kakpojken till hans mormor eller nått men Jenny och jag hjälptes åt med att fixa ihop n myskväll. Jag började med maten medan Jenny åkte hem till sig för att hämta lite filmer och till kvantum för att köpa lite gottgott. Hemmagjorda klyftpotatis, sallad och hamburgare med bröd blev kvällens delikatess tillsammans med lite chips och cola. 


Jag kan ha lite problem med att laga mat ibland för jag får panik när jag inte vet hur jag ska tackla "problemen " som uppstår. Alltså jag blir blockad och kan inte riktigt tänka på annat än att det inte kommer gå. Att laga maten tillsammans och göra så att syrrorna talar om hur och så gör jag är så mycket lättare och jag kunde tänka själv och hålla lugnet genom hela. Mycket roligare att laga mat så än själv!

Nu blir det att kika tv ett tag till innan jag kryper till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0