Hemma igen + morgondagens planer

Lite tråkigt att det blev två hemma igen inlägg nästan på raken här men så blir det ju när man uppdaterar sporadiskt. Är i alla fall som ni förstår hemkommen från skåne. Ni förstår kanske också att jag är ganska trött just nu? Så då kanske ni kan förlåta mig för att jag bara uppdaterar lite snabbt nu och så får ni en mer noggrann genomgång imorgon. Lite om vad som i shoppingväg fick följa med hem till när jag gick vilse och hur jag hittade rätt igen. 


Men de inläggen(?) kommer nog senare under dagen för jag ska hinna med att träffa Jens nångång under dagen. Vet inte när men efter klockan 11 i alla fall för innan är nog ingen av oss vakna!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0