TAGGA FALSTERBO!

Det tog mig en hel del velande innan jag bestämde mig för att åka med dit. Fick reda på IGÅR att jag fått plats i bussen (anmälde mig i förrgår) Så nu är jag jättetaggad så ni anar inte. Är inte lika taggad inför x antal timmar i buss men hey det funkar. Tyvärr blir jag lätt åksjuk så jag kommer få sitta långt fram. Det blir jag och de vuxna där som alltid, hehe ! 


Borde egentlien sova nu för jag ska upp halv 4 imorgon men jag bestämde mig hux flux för att koka ägg att ha imon. Bussen går från ridskolan imorgon kvart i 5 och jag måste vara där lite innan så jag är jädra glad att mamma ska skjutsa upp mig. Annars hade jag tänkt sova på bussen. Det är bästa mot åksjuka. Det och att sitta långt fram liksom.


Nähe ni, nu måste jag verkligen fixa det sista för idag och sen sova några timmar.
Om jag slita mig härifrån det vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0