Första

Första inlägget som jag skriver nu när blogg.se ändrat om. Skrev ett annat innan men det lät så nedstämt så jag tog bort det. Livet flyter väl ganska trögt jut nu. Är tyvärr hemma i nybro och det känns som allt jag jobbat för när det gäller min depression blåstes bort i samband med hemflytten igen. Tur att man har finaste Emma att lita på i alla väder!


Förövrigt måste jag säga att blogg.se:s makeover verkar lyckad. Smidigt att använda Remby och muppla in bilder direkt från typ facebook och så. Inte för att jag lägger ut så mycket bilder på facebook heller men ändå. Dessutom har de en massa bakgrunder och annat jox man kan använda som tex bilden nedanför. The Trollologuy! Finns videos med han på youtube. Check it out.
Det är nu dags och ta tag i dammsugningen av huset innan mop kommer hem och skäller på mig så jag ska väl göra det nu s jag har det gjort. Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0